..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

piątek, 23 marca 2012

Dynamo Drezno - TSV 1860


                                     
w piątek wybrałem się na mecz wyjazdowy mojej ulubionej drużyny TSV 1860 Monachium z Dynamo Drezno, mecz jak to mecz niczym ciekawym nie zachwycił, może sporo żółtych kartek no i zasłużona wygrana Lwów z Monachium. Ale to co się działo na trybunach, oj dawno nie widziałem takiej nienawiści kibiców gospodarzy do gości i to bez względu na wiek kibiców.Ciekawie również było poza stadionem, było kilka spięć, ale ogólnie to daleko niemieckim kibicom do Nas. Na mecz pojechałem z Markiem również fanatykiem drużyny z Monachium, a na co dzień kibic Ruchu Chorzów.
bilet: 11,00 euro ( sektor gości)
widzów: 29 323





 policja obstawiła cały dworzec w oczekiwaniu na
gości z monachium
 wjazd ekipy z monachium był bardzo efektowny i głośny
dzięki petardom hukowym rzucanych z pociagu
 jak to w zwyczaju autobusy przewiozły kibiców
z dworca na stadion
 co bardziej agresywnych kibiców z drezna
policja zamykała już na dworcu
 polscy kibice TSV 1860 jak zwykle obecni
 dużo jest tych nakazów jeżeli chodzi o emblematy
 z prezesem TSV 1860
wzmożone siły ochrony, skrupulatnie sprawdzały wszystkich
kibiców wchodzących na stadion, niestety
niektórym nie udało się przejść tej zapory
pamiątkowa fotka z fanatykami z Muenchen
 sektor gospodarzy wypełniony po brzegi
lecz dopingiem nie powalał
 ochrona parasolkami chroniła piłkarzy miejscowych
wybijających rzut rożny, a piwo i tak leciało
 świeca dymna na sektorze gości
słaba ochrona
doping fanów TSV był głośny i słyszany na całym stadionie
ten wynik świadczy o wszystkim
SECHZIG LOWEN !!!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz