..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 31 marca 2012

GLKS Wilkowice - MRKS II Czechowice Dziedzice



No i pojechałem na mecz do Wilkowic, gdzie miałem zamiar obejrzeć mecz miejscowej drużyny z rezerwami Walcowni (rozgrywki bielskiej A klasy), wielkie było moje zaskoczenie gdy dojechałem na stadion który niestety był zamknięty, podobno oszczędzają murawę bo jest jeszcze na gwarancji a mecze rozgrywają gościnnie w Szczyrku, zresztą nie tylko oni.
bilet: brak
widzów: 20 osób
zamknięty kameralny stadion w Wilkowicach

mecz był zacięty, wiele nie odstawał od wyższych lig  
 kibice ze względu na zimno raczyli się gorącą herbatką :-)
 wichura przeszkadzała w oglądaniu meczu, trzeba było
 ratować parasole
 oj było zimno...
 muraw dobrze przygotowana zresztą
jak cały stadion lekkoatletyczny
  frekwencja nie dopisała w czym pomogła pogoda,
opady deszczu i śniegu a mimo tego najwierniejsi
przyjechali na mecz i zostali do końca
zakazy jak na boiskach ekstraklasy, no może
oprócz tych rowerów



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz