..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 13 czerwca 2015

(30) GLKS Wilkowice - BKS STAL ( Juniorzy)


 3 : 2
mało kiedy odwiedzam mecze juniorów, lecz nada żyła się okazja podjechać do pobliskich Wilkowic na ostatni mecz ligowy, co prawda liczyłem na to że goście są faworytem, lecz niespodzianka gdyż początek wyraźnie należał do gospodarzy, zresztą był straszny upał, więc zapewne grało się młodym chłopakom bardzo ciężko.

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz