..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 4 lipca 2020

(8) BKS STAL - Beskid Skoczów (sparing)

  mecz sparingowy


BKS STAL: SYC (JURASZEK) - BORUTKO, GRABOWSKI, MACIĄŻKA, KALAMUS, SEKUŁA, GALA, JASTRZĘBSKI, MAJ, SZWARC, KOZIELSKI oraz FRYDEL, SMOK, TAŃSKI, WIDUCH, DMYTRO, KUBICZ.

    Minęło już 119 dni zanim znów mogłem zobaczyć w akcji piłkarzy Naszego BKS STAL, ponownie mecz sparingowy no i ta długa przerwa wszystkim wiadomo dlaczego, wtedy była wysoka porażka no i niestety teraz też niezbyt miły wynik, choć tak szczerze to nie zasłużyliśmy na taki wynik, ale niestety piłkarze ze Skoczowa potrafili wykorzystać każdy Nasz błąd. Nie ma co załamywać rąk tylko walczyć dalej i najważniejsze żeby drużyna była dobrze przygotowana na sezon ligowy.
    Przed mecze odbyła się sesja fotograficzna nowej Drużyny przed sezonem 2020/21, piłkarze otrzymali nowe stroje, wreszcie coś pozytywnego gdyż w spotkaniu uczestniczył Prezes oraz Wiceprezes Klubu co chyba nigdy wcześniej nie miało miejsca w Naszym BKS STAL no chyba że u siatkarek ale to wiadomo po co te leśne dziadki tam chodziły.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz