..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 19 marca 2022

(19) MKS Lędziny - BKS STAL

liga okręgowa grupa V
    Bielsko-Biała - Tychy
                                                           


BKS STAL: SYC- KALAMUS, MAŁACZEK, SMOK, MACIĄŻKA, TYRNA, BORUTKO, WALECZEK (75 min. POLAŃSKI), WOJTYŁKO (59 min. O.TAŃSKI), R.TAŃSKI (79 min. J.MIESZCZAK), ADAMUS.

Już na pół godziny przed meczem zaczęły się problemy ale tylko dla nas i to z wejściem na mecz. Okazało się że mecz bez udziału publiczności. Pomimo obiecanego wejścia trochę było nerwowo. Na szczęście niczym w amerykańkim filmie jeden pracownik klubu z Lędzin był ten dobry a drugi ten zły. na początku spotkaliśmy tego drugiego i jak wspomniałem było nerwowo ale z przy drugich drzwiach pojawił się ten pierwszy i pojawiliśmy się na trybunach. Co do meczu to ciężko cokolwiek opisać, bo błędy zwłaszcza w obronie to zapewne Trener wyłapał. Tak łatwo jak strzelcy bramek dochodzili do strzałów, pomimo kilku obrońców to już dawno nie widziałem.  Najlepszym podsumowaniem będą słowa:

Nie wiadomo czy się śmiać czy płakać

Walczymy dalej, to dopiero pierwszy mecz tak że głowy do góry i może poważniej podchodzić trzeba do treningów. Na parkingu pod stadionem była obecna około stu sześćdziesięcio osobowa grupa kibiców BielskiegoZagłębia, która niestety nie została wpuszczona na stadion i po pierwszej połowie zawrócili do Bielska i Sosnowca.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz