..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

czwartek, 18 sierpnia 2011

Legia Warszawa - Spartak Moskwa


1:0 Radović(3)
2:1 Radovic (69)


LEGIA: Wojciech Skaba-  Artur Jędrzejczyk, Michał Żewłakow, Marcin Komorowski, Jakub Wawrzyniak, Manu (89' Michał Żyro), Ariel Borysiuk,  Janusz Gol, Maciej Rybus (79' Michał Kucharczyk), Miroslav Radović, Danijel Ljuboja
SPARTAK:  Andrij Dykań ,Sergio Rodriguez, Rafael Carioca, Ari, Welliton, Demy de Zeeuw (87' Dżano Ananidze), Nicolas Pareja , Artiom Dziuba (58' Aleksandr Zotow), Kiriłł Kombarow, Emmanuel Emenike (63' Aleksandr Kozłow), Jewgienij Makiejew 
pierwszy mecz 4-rundy eliminacyjnej Ligii Europy, super gra Radovica w raz z Ljuboją, zresztą cała drużyna rozegrała dobry mecz z wymagającym przeciwnikiem, co prawda końcowy wynik niezbyt zadowalający bo tylko a może aż remis, ale miejmy nadzieje ze mecz w Moskwie będzie szczęśliwy dla Legionistów. Przed mecze małe starcie Kibiców pod Źródełkiem, na Naszą korzyść, odważni ci Rosjanie ale się srogo przeliczyli.
bilet:
widzów: 23.450





nieliczni fanatycy Spartaka




Tylko BKS STAL ( Ja i Polo po meczu na piwku)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz