..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

piątek, 2 września 2011

Polska - Meksyk

mecz towarzyski





1:0 Brożek (27),        1:1 Hernandez (35)

POLSKA: Tytoń-Wasilewski,Głowacki,Jodłowiec(90'Gol),Wawrzyniak,Błaszczykowski(46'Małecki),
Dudka,Matuszczyk(71'Glik),Mierzejewski(67'Rybus),Obraniak,Brożek(84'Peszko)
MEKSYK: Talavera-Juarez(74'Perez),Rodriguez,Moreno,Salcido,Barrera,Molina(82'Castro),Torrado,
Zinha(65'Santos),Guardado,Hernandez(46'Nigris)

 będąc w stolicy nie można nie skorzystać z okazji zobaczyć rozgrywanego towarzyskiego meczu reprezentacji pod wodza trenera (nie lubię go) f. smudy, zresztą mecze kadry teraz to niezbyt mnie interesują, wole mecze ligowe a zwłaszcza Mojego BKS STAL. No ale jak już grali a nie było nic innego do roboty więc poszedłem na Pepsi-Arene, jak to ostatnio się słyszy o słabej kadrze, to samo można było zobaczyć dzisia, szkoda mi tych co liczą na sukces w czasie mistrzostw, gra przeciętna, ale ponoć nie wszyscy byli obecn, napewno dotyczy to trybun, gdzie atmosfera typowo piknikowa.
bilet: 50zł
 widzów: 18 000



przed mecze pełno straganów z pamiątkami
niczym na odpuście 
kibiców z Meksyku można było spotkać
wszędzie ale zapewne to sami studenci 
niektórzy w towarzystwie polek







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz