..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 12 lutego 2012

Błyskawica - Rembertów (sparing)

Mecz sparingowy

0 : 0


Niedzielny dzionek zacząłem od odwiedzin nowo odkrytego dla mnie stadionu przy ul.Kawęczyńskiej gdzie swoje mecze rozgrywa drużyna OKS Błyskawica Warszawa, przeciwnikiem była drużyna AON Rembertów.




 niestety boisko nie było w pełni przygotowane,
udało się tylko połowę odśnieżyć 
 ale to wszystko przez awarie sprzętu usuwającego 
śnieg, niestety odpadła jedna śrubka 
 zima to i piłkarze rozgrzewali się bardzo długo
 boisko pomniejszyli, dbając o zdrowie zawodników
 sędzia był gotowy do rozpoczęcia meczu, tylko
mały problem z zegarkiem
 panowie zaczynamy, wybieramy strony no i jak to 
zawsze bywa gospodarze zaczynają na lepszej
połowie (zielonej, odśnieżonej)

 mimo wszystkich niepowodzeń pogodowych,
 piłkarze dali z siebie wszystko
widok za bramki trochę odstrasza i przypomina
niektóre miasta śląskie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz