..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 3 marca 2012

Drukarz - Okęcie (sparing)

Mecz sparingowy



1:5

To już mój siódmy oglądany mecz Drukarza Warszawa (sześć jako gospodarze), tylko dlatego że na stadion mam bardzo blisko na pieszo, ale jeszcze ani razu nie widziałem meczu na głównej płycie boiska w parku Skaryszewskim, zawsze grają no bocznej płycie gdzie jest sztuczna trawa.


choć sztuczna murawa, wody było sporo
trójka sędziowska gotowa, więc czas zaczynać
bramkarz gości górował nad resztąpiłkarzy
ekipa z Okęcia w mocnym składzie 
oj dochodziło do ostrych pojedynków



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz