..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 13 maja 2012

Start Bogdanowice - BKS STAL




Wreszcie mecz wyjazdowy mojego BKS STAL,w ramach rozgrywek III-ligi opolsko-śląskiej, graliśmy mecz z drużyną Start Bogdanowice, która mecze w tym sezonie rozgrywa w Wodzisławiu na stadionie Odry. Ale najważniejsza w dzisiejszym meczu to piosenka "Polscy sędziowie to k...y sprzedawczykowie"bo jedynie tak można ocenić ich prace, no może jeszcze że byli bardzo gospodarni a zwłaszcza przy podyktowaniu rzutu karnego na 3:3. A tak ogólnie super wyjazd no i wielkie dzięki za wsparcie Braci z Sosnowca.
bilet:10 zł
widzów:





 ku naszym zaskoczeniu kibice gospodarzy
przygotowali dla Nas kanapki oraz wodę do picia
to my , więc Ja, Romek, Hanys czyli Andrzej
 który zdobył piłkę ale niestety, trzeba było ja oddać
 1922 i wszystko jasne
nawet w Wodzisławiu "Hanys" musiał wydać zaległe 2zł
ale tak to już jest gdy nie chodzi się na mecze w Bielsku-Białej
w przerwie mała wojenka w walce na wodę taki mały
zaległy śmigus dyngus
 kibice miejscowi zadbali o oprawę i pirotechnikę


no i Nasze ulubione dziewczyny, ponoć mają aluzje że
 na fotkach wychodzą niezbyt efektownie, co oczywiście
jest nie prawdą zresztą każdy to potwierdzi
 niektórzy kibice większość meczu spędzili przy
rozmowach telefonicznych
piłkarze podziękowali Kibicom za doping i za to że
nie opuścili ich choć sezon niestety stracony, kolejny

obstawa była konkretna.....



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz