..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

wtorek, 15 maja 2012

gramy dalej.....


      Niestety nie było mi pisane w udziale mecz który na pewno przeszedł do historii Kibiców BKS STAL, rekord wyjazdowy został pobity i mam nadzieje że to w niedługim czasie ponownie zostanie zmienione na lepszy wynik. Niektórzy zapewne powiedzą co to za sztuka pojechać w dużej ilości na tak bliski wyjazd, ale nie zapomnijmy że to jest wtorek a nie weekend a na dodatek każdy wie jaka jest sytuacja na Naszych meczach w Bielsku-Białej, gdzie przychodzą tylko sami tak zwani szalikowcy, reszta czyli pikniki przerzuciła się na to coś, co gdzieś tam gra.A tak dla przypomnienia to Góral - BKS STAL 0:4, no i gramy dalej....









6 komentarzy:

  1. Konkretny wyjazd !!
    Brawo Bielanie !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba w wiekszosci klubow w III lidze i nizej to raczej wiekszosc widownii stanowia szalikowcy...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. większość możliwe, ale jakbyś znał realie meczy BKS-u to zapewne wiedział byś o co mi chodzi. N mecze klubów 3 ligi i niższej chodzą też zwykli kibice u Nas to niestety rzadkość

    OdpowiedzUsuń
  4. KIBOLSKI KLUB BKS !!

    OdpowiedzUsuń
  5. No kwestia dyskusyjna. Ja sie jednak bede upieral, ze od III ligi w dol jak jakis klub ma szalikowcow to jest to sa wiekszoscia zdecydowana kilka przykladow co mi do glowy przyszly Odra Opole, Tychy, Gwardia Koszalin, Goral Zywiec, Szombierki Bytom, Mase klubow z Podkarpacia i wiele wiele innych. Co oczywiscie nie umniejsza zaslug dla Twojego BKS. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj nie taka rzadkość, na Góralu również jest mało pikników sami szalikowcy! pozatym to szkoda że samego BKSu było tylko 300 osób a ZS np.250 co jest nie do pomyślenia.

    OdpowiedzUsuń