..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

środa, 6 czerwca 2012

Rekord Bielsko-Biała - AKS Mikołów




Ostatni mecz drużyny z mojej części miasta na własnym stadionie w walce o awans do III-ligi, drużyna gości okazała się w pierwszej połowie wymagającym przeciwnikiem i nawet strzelili bramkę ale za to powinni podziękować sędziemu bocznemu a właściwie jego ślepocie. Druga połowa to już spokojna gra gospodarzy i ładne trzy brameczki .Lecz do awansu nadal jeden punkt straty do Czańca a pozostała jedna tylko kolejka.
bilet: 7zł
widzów:


zaczynamy walkę o bardzo ważne trzy punkty

klub kibica Rekordu zwarty i gotowy do głośnego dopingu
mecz był czasami brutalny, ale sędzia panował nad
cytuacją na boisku
czego nie mozna powiedzieć o bocznym z lewej strony
w siatce nie tylko piłka ale również bramkarz
również pojawiły się na meczu służby informacyjne
Przemek w pierwszej połowie grał w drugiej pilnował
małżonki i wysyłał sms-y
panowie jest druga bramka, naprawdę piękna gra


ha ha ha no i jest trzecia, wystarczy nie mało
publiki troche było, ale tez kilku gości
którzy nie tylko zagrzewali piłkarzy do gry,
ale też sami się rozgrzewali :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz