..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

czwartek, 7 czerwca 2012

stadion FK Viktoria Żiżkov

z okazji że pomału następuje przerwa w rozgrywkach ligowych i braku piłki nożnej na wysokim poziomie, o przepraszam jutro zaczynają się Mistrzostwa Europy 2012 no ale Franek Smuda niestety nie powołał żadnego piłkarza z Mojego BKS-u do kadry, więc postanowiłem z małżonką odwiedzić południowych sąsiadów, a dokładnie ich stolice Prage, a że jest tam kilka fajnych stadionów więc jest co zwiedzać...
reszta fotek "stadiony"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz