..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 15 września 2012

SFC Opawa - Bohemians 1905

II liga



miał być mecz w Wapienicy, ale nieoczekiwanie zmiany planów i wybrałem trochę dalszy mecz, pojechałem do Opawy na mecz tamtejszego Slezsky FC z tym lepszym z dwóch grających w II lidze Bohemians Praga czyli 1905.Mecz jak mecz goście byli faworytem , więc prawie cały mecz rządzili na boisku, zresztą wynik o tym świadczy, no a na trybunach to już panowali tylko gospodarze, nawet w przerwie był atak na sektor Bohemki, oczywiście po meczu również było wesoło.Mecz udowodnił że jednak już lata jeżdżę po stadionach, a  doszedłem do tego wniosku:-)po tym ilu znajomych po latach spotkałem na tym meczu: A(Opawa), K i R(Śląsk Wrocław). No a po meczu była wspólna balanga. w lokalu Kibiców z Opawy i kolejne niespodzianki, czyli spotkanie po latach z Kibicami Ślaska Wrocław, kurcze jeszcze mnie pamiętali :-), Wielkie dzięki za imprezę po meczu!!! No i na koniec ciekawostka, jeżeli ktoś z Was będzie w Czechach i będzie się chciał spytać o drogę starszej kobiety, to trzeba zacząć od powitania, które według znającego język czeski Andrzeja zaczyna się: heya hey :-)
bilet: 50 kc
widzów:1605







 barwy gospodarzy można spotkać na każdym kroku
oczywiście przed kameralnym stadionem w Opawie
trzeba było zrobić sobie pamiątkową fotkę
 piłkarze gotowi, więc zaczynamy
 no jeszcze sędzia musiał sprawdzić siatki w bramce,
czy na pewno są całe
 ostrej walki nie brakowało
 zaznaczyłem pobyt na meczu vlepką BKS-u
 niestety Kibice Bohemki zawiedli, liczyłem
na większą liczbę


 pierwsza oprawa gospodarzy
 a to flaga wyjazdowa gospodarzy, stare barwy

 jest też i druga oprawa, również efektowna
 oj dawne czasy,
od lewej A(Opawa)-K(Śląsk)-L(BKS)

po meczu gospodarze chcieli pożegnać Kibiców z Pragi,
lecz przeszkodziła jak zwykle policja
 pub kibiców z Opawy, zresztą od razu widać
po wyglądzie
wypite było masę piwa.......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz