..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 11 listopada 2012

Marsz Niepodległości

Warszawa 11 listopada 2012r

To data ważna dla Każdego Polaka ,wszyscy wcześnie rano ruszamy w kierunku Warszawy na Marsz Niepodległości.
Podróż do Warszawy spokojna, ale chyba dlatego że podróżowaliśmy autem na blachach Warszawskich, do samej Częstochowy doliczyliśmy się 16 patroli policyjnych czekających na autobusy, zresztą auta też kontrolowali. Na miejscu masa ludzi, przewijały się różne grupy Kibicowskie, co prawda dochodziło do walk z policją, ale wszystko przez ich prowokacje, choć durne skorumpowane media podadzą pewnie że winni Kibole. Dobre spotkanie do wspólnego wypicia piwka ze znajomymi, moje towarzystwo to kumple z : Legia Warszawa(Radek), Zawisza Bydgoszcz(Bartek), Ruch Chorzów(Jakub) :-) POZDRAWIAM, dzięki za wspólne spędzenie tego Świątecznego Dnia, oj te piwko...











no i zakończenie imprezy "Źródełko"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz