..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 11 listopada 2012

Znicz Pruszków - Stal Stalowa Wola

II liga wschodnia


1:0 Paluchowski (35),   1:1 Fabianowski (52)
2:1 Machalski (62),   3:1 Paluchowski (85)

z okazji podróży do Warszawy na Marsz Niepodległości, mały wypad do Pruszkowa na mecz miejscowego Znicza z drużyną ze Stalowej Woli. Pewna wygrana gospodarzy, choć w pierwszej połowie mecz był wyrównany i bardziej bym obstawiał remis, kolosalna zmiana w drugiej połowie na korzyść gospodarzy. Mecz oglądałem  w towarzystwie "Rzeźnika" (kartofliska.pl). Trzeba również zaznaczyć obecność Kibiców gości , miejscowi bez młyna.Ciekawostka taka że kupując bilet pani w kasie zapisuje dane na bilecie i na specjalnej kartce, oj długo to trwa, więc lepiej nie spóźnić się na mecz.
bilet: 10zł
widzów: 400



za mną jedyna trybuna na stadionie, no jest 
jeszcze klatka dla gości
ten kamerzysta to przedstawiciel gości

ciekawe ile warta ta ochrona, z wyglądu rewelacja
 barwy Legii, również obecne na meczu
niestety wolne były te miejsca





piwko i mecz



 druga połowa przy piwku




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz