..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 16 grudnia 2012

BKS aluprof - Budowlani Łódź


siatkówka kobiet


 mecz lidera z Naszego Bielska-Białej z drużyną z Łodzi, podtrzymującej dobre dawne tradycje siatkówki z miasta włókienniczego (ŁKS, Start, ChKS Komunalne). Chyba przyniosłem siatkarką pecha, bo przyszedłem na mecz a One od razu przegrały co jeszcze się nie zdażyło we własnej hali, ale nie,  Kobieta jest zmienna, co zresztą było widać na meczu, trudno miały słabszy dzień, choć porywy były , na dodatek kontuzja nogi Elise, ale punkt zdobyły :-) bo przegrały 2:3, na Wielki szacunek zasługują Kibice, dopingujący cały mecz, w porywach dopingowała cała hala. Kibice szalikowcy wielkie brawa !!!!!!!!

fotki wiadomo :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz