..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 26 stycznia 2013

Zagłębie Sosnowiec - BKS STAL (sparing)

mecz sparingowy 


ten mecz sparingowy można by orzec jako mecz przyjaźni, co prawda to nie spotkanie oficjalne na poziomie ligowym lub pucharowym, ale zawsze ważne dla Kibiców obu Klubów, gdyż w 30-letniej przyjaźni pomiędzy Naszymi Kibicami niezbyt często, walczono o punkty, a to ze względu na różny poziom reprezentowany przez zawodników występujących na murawie.Wielka szkoda że oba Kluby nie mogły się dogadać w sprawie meczu w czasie obchodów 90-lecia Naszego BKS STAL, ale ta niechęć wynikała z decyzji obu Klubów, dla których, mimo wielu starań, dalej jesteśmy to niepotrzebne zło, choć tego prosto w oczy nigdy nie powiedzą.......... Więc dzisiaj godzina 12:00. Ciężkie te wypady do Sosnowca, najważniejsza informacja to wygrany mecz 2:1, oj żeby tak w lidze było, w drugiej połowie w barwach Naszego BKS- STAL wystąpi po raz pierwszy czarno skóry zawodnik, nazwiska nie znam i powiem szczersze niezbyt mnie interesowało, no a poza tym na polu zimno więc trzeba było coś z tym zrobić i niestety niedziela stracona, cały dzień przeznaczony na odpoczynek :-)
Na meczu spotkałem wielu starych znajomych, kiedyś razem zaczynaliśmy tą wspaniałą przygodę                                             BKS STAL+ZAGŁĘBIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





 jak lekarstwo to tylko w aptece
 a to niespodzianka, nie nie nie paliłem
tylko do fotki :-)
cztery Puchary Polski !!!!
cztery razy wicemistrz Polski !!!!!!
niestety piłkarze muszą awansować, bo jak na razie 
różnica między Kibicami a Piłkarzami jest 
wyraźna :-)
przed meczem władze Zagłębia wręczyły trochę
spóźnioną patere na 90 lat BKS STAL

a oto i ta patera


 piłkarze grają a ja marznę niestety

na takich meczach można powspominać dawne czasy
i spotkać się po latach
warunki, jak warunki, więcej zimowe :-)
to zdjęcie można tylko opisać piosenką
"stara wiara nie zachwiana....."







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz