..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

czwartek, 30 maja 2013

trzy stadiony


przebywając w Tirschenreuth (Bawaria), nie mogłem dowiedzieć się coś więcej o tej miejscowości po względem sportowym, więc są tutaj trzy kluby: ATSV, FSV oraz FC, wszystkie grają w jednej lidze, szkoda że nie było żadnego meczu, ale same stadiony też można pozwiedzać, oczywiście we wszystkich są bary piwne, ale dzisiaj zamknięte. Wszystkie stadiony fajne, położone niedaleko siebie, przy dobrym układzie trzy mecze w ciągu jednego dnia można zobaczyć, najbardziej profesjonalny to stadion ekipy FC.































 to dzielnica kibiców FSV





 tutaj chociaż wiedzą jaki Klub Najlepszy




 to chyba sektor dla gości :-)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz