..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

środa, 28 sierpnia 2013

ERC Ingolstadt - Adler Mannheim (hokej)



Tym razem wybrałem się na mecz hokeja w ramach European Trophy, to chyba coś takiego jak puchary europejskie, mecz grupy West, gdzie spotkały się dwie drużyny z Bundesligi. Mecz bardzo fajnie się oglądało, był zacięty i szybki, niestety wielka różnica między polskim a niemieckim hokejem jest bardzo widoczna, jeden plus to że w drużynie gości grał Polak Płachta(?), a moze to syn polaka, ale najwazniejsze że dobrze grał. Wygrali goście 2:3, ale po prostu byli lepsi i wygrali zasłużenie, czym bardzo zasmucili Kibiców gospodarzy, którzy prowadzili dobry doping przez cały mecz.

fotki w nie tylko piłka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz