..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

czwartek, 5 września 2013

ERC Ingolstadt - Helsingin IFK (hokej)


Jak to mówią, gdy tylko nadarzy się okazja trzeba skorzystać, więc jak dowiedziałem się że kolejnym przeciwnikiem w pucharach "Panther" z Ingolstadt będzie znany klub z Finlandii IFK z Helsinek od razu postanowiłem pójść. Trochę zawiodłem się grą gości, no ale jak wszyscy najlepsi wyjeżdżają za ocean, ale ogólnie mecz fajny, choć z wyraźną przewagą gospodarzy, którzy wygrali 5:2. Ciekawostka to że doping wśród gości prowadziła Kobieta, zresztą większość czterdziestoosobowej grupy przeważały Kobiety.
fotki w nie tylko piłka.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz