..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 7 września 2013

FC Ingolstadt 05 ( U13) - TSV 1860 (U13)


U13 Bezirksoberliga Obb





no i wybrałem się na mecz wyjazdowy 13-latków broniących barwy oczywiście TSV 1860, czyli od małego wiedzą co lepsze, mecz jak to mecz dużo chaosu, no ale jak ma być jak grają młodzicy, ale za to frekwencja rewelacja, zapewne same rodziny młodych zawodników.  WALCZYĆ TRENOWAĆ "SECHZIG" MUSI PANOWAĆ, to cytat Grupy Kibiców BKS-STAL z meczy juniorów.
widzów: 80



























































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz