..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 21 września 2013

LKS Słowian Łodygowice - LKS Sokół Hecznarowice


B Klasa Bielsko



Będąc już w Domu trzeba zajrzeć na jakikolwiek mecz w regionie, pierwsze pojechałem do Łodygowic bo tam to na meczu to na pewno jeszcze nie byłem, można powiedzieć że meczy niezły, ale to boisko to tragedia, nie ma kasy nie ma boiska, zresztą orzekliśmy z kumplem że takiego krzywego boisko to jeszcze nie widzieliśmy, a lata jeździmy na mecze i to różnych klas.





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz