..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 26 lipca 2014

(22) VfL Osnabrück - Energie Cottbus

3 liga



no to się zaczęło, najlepszy okres, rusza piłka nożna klubowa w europie, na pierwszy wypad wybrałem mecz trzeciej ligi niemieckiej, 125 km pociągiem i jestem w  Osnabrück, stadion fajnie położony, między blokami, ekstra klimat, jak to bywa w takich miastach gdy jest jeden uwielbiany klub, wszędzie fioletowo. Niestety gospodarze nie mieli szans z dobrze dysponowanymi gośćmi. Z Cottbus spora grupa fanów,sektor który zajmowali bardziej przypominał wyglądem amerykańskie więzienia z filmów, druty kolczaste, kraty. Doping elegancki z obu stron/
bilet: 6 euro
widzów: 8800
widzów: 























 sektor gości









w przerwie zawody dla kibiców


 no i trzeba poprawić murawę

















balkon w blokach przystrojone


 już wiadomo kogo nie lubią
byłem tu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz