..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 8 listopada 2014

(41) BKS STAL - Szombierki Bytom

III liga opolsko-śląska







1:0 Zdolski (69')

 BKS-STAL: Kozik, Dancik, Wiśniewski (90. Iskrzycki), Caputa (63. Luke), Czaicki (87. Sornat), Zdolski, Sobala, Karcz, Brychlik (73. Lewandowski), Dzionsko, Szczurek

to chyba mój pierwszy mecz gdy Naszym przeciwnikiem jest zespół Szombierek ( kiedyś Mistrz Polski no i pierwszy przeciwnik Zagłębia w moim debiucie na Ludowym), przed meczem obowiązkowe piwko z kumplami których dawno nie widziałem no i na Nasz stadion.Mecz można powiedzieć wyrównany, z Naszą przewagą, no ale bramka to już majstersztyk w najlepszym wykonaniu, ten rzut wolny a zwłaszcza jego wykonanie to po prostu mistrzostwo a jakie zaskoczenie dla wszystkich, Wielkie Brawa za wykonie. A trybuny jak to trybuny w pierwszej połowie cisza, doping dopiero w drugiej części
 bilet: 10 zł
widzów:200










 błoto w polu bramkarza to u nas zawsze było

































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz