..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 12 kwietnia 2015

(16) Loko Vltavin, a.s. - SK Beneśov

Bihemian Football League (ĆFL)





sobotnie przedpołudnie to wypad na mecz ekipy Lokomotiv Vltavin, na bardzo kameralny stadionik, co prawda otwarta dla publiczności jest tylko jedna część , ale i tak wystarcza dla miejscowych kibiców. Byli też Ultrasi z flagą, ale jakoś niezbyt garneli się do dopingu, bardziej piwko ich interesowało, zresztą tak jak i mnie.
widzów:
bilet: 20 ksc 












































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz