..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 10 października 2015

(60) RTS Widzew Łódź - MKS Jutrzenka Warta

IV liga łódzka



trochę lat minęło od mojego ostatniego meczu Widzewa, wtedy nawet nie myślałem że następny mecz łodzian zobaczę na poziomie czwartej ligi. Ze względu że stadion jest budowany od nowa, widzewiacy mecze rozgrywają na SMS-ie.Bilet udało mi się załatwić po starej znajomości ( dzięki Witek), na szczęście nie potrzeba fan-karty. No a mecz to można napisać że się odbył, gdyż postawa gospodarzy tragiczna i wcale nie dziwią przyśpiewki Kibiców "Widzew grać k...a mać", no ale z drugiej strony jak się nie ma kasy to cóż można zdziałać, grają tacy kopacze na jakich stać klub. Jedyne co pozostało to wierni Fani, którzy zapełnili całe dostępne miejsca, była również oprawa, niezły doping, ogólnie fajnie wygląda gdy Fani Widzewa przyjeżdżają osiedlami na stadion ze śpiewem, było też racowisko które pomogło niektórym w dostaniu się na mecz przez płot.Grill był ale brakło piwa, ale były też inne atrakcje jak wystep zespołu tanecznego oraz młoda para w sesji foto, a ogólnie było cholernie zimno.
bilet: 20 zł
widzów: 999


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz