..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 7 sierpnia 2016

(50) Zagłębie Sosnowiec - Pogoń Siedlce

I liga


oj ciężko jest opisać mecz w Sosnowcu , szczególnie dla mnie, bo czuje się Zagłębiakiem, tylu przyjaciół, takie zawsze serdeczne przywitanie, to zawsze nad Brynicą.. Na mecz przyjechałem z Łodzi pociągiem ( och te soboty robocze), na dworcu oczywiście czekali na mnie przyjaciele,następnie jak to w tradycji spokojne piwko ( i nie tylko) przed meczem. No a mecz jak to mecz, najważniejsze że wygrany, choć trzeba powiedzieć ze goście też grali niezłą piłkę i dlatego trzeba się cieszyć ze zdobytych punktów. Kibice oczywiście z głośnym dopingiem. Wielkie dzięki za kolejny wspaniały pobyt w Sosnowcu.

bilet: wiadomo
widzów:




podróż pociągiem
192 km
































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz