..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 7 sierpnia 2016

(51) BKS STAL - Górnik Wałbrzych

III liga grupa III
No i zaczynamy mecze na własnym boisku i to na dodatek nowo położona murawa, przeciwnik dość znany ale z dawniejszych czasów i występów w pierwszej lidze. W poprzednim sezonie, goście walczyli w barażach o awans do drugiej ligi ale niestety przegrali.



1:0 CAPUTA (37')
2:0 FELSCH (56")
 
BKS - STAL: KOZIK -  ZDOLSKI, FELSCH, PROKOPÓW, DZIONSKO, KARCZ (76 min. BEZAK), CZAICKI, FURCZYK, SZCZĘSNY (87 min. RADOMSKI), CAPUTA ( 80 min. BRZEZIŃSKI), CAPUTA (66 min. WIŚNIEWSKI), CHRAPEK (82 min. PRYSZCZ)

no i takich meczy oczekujemy, pewna wygrana a do tego super akcje, można powiedzieć ekipa na awans. Widać było zgranie drużyny, miejmy nadzieje że tak już będzie do końca i nie był to tylko jeden występ. Cała drużyna zasłużyła na wyróżnienie. Kibice jak zwykle na wysokim poziomie, z bardzo dobrym, głośnym dopingiem. Byli również kibice gości, choć zapewne w większości to ich sprzymierzeńcy z Gks Tychy, ważne że przyjechali, choć na mecz się spóźnili i wyszli wcześniej (och te pkp). Było oczywiście sporo piwka w doborowym towarzystwie. Dzięki za wsparcie i odwiedziny Braci z Sosnowca. Na meczu były trzy pokolenia mojej Rodziny, był mój Ojciec oraz Syn, co świadczy o tym że u Nas liczy się tylko BKS STAL.
bilet: 6 zł
widzów: 

















































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz