..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 1 października 2016

(64) ŁKP Kolejarz Łódź - Sport Perfect Łódź

klasa A grupa Łódź II
kolejny weekend pracujący, wiec trzeba sobie urozmaicić jakoś czas po pracy, tym razem padło na można powiedzieć małe derby Łodzi. Z jednej strony to kolejarze, przynajmniej tak się wydaje patrząc na nazwę klubu, zresztą bądź co bądź to pracuje na budowie dworca Łódź Fabryczna, więc wypada zobaczyć w akcji zespół przedstawicieli....... ŁKP..



no i zobaczyłem, meczyk Łódzkich drużyn, których niestety wcześniej nie znałem, samo położenie stadionu, rewelacyjne. W parku kameralny stadionik, tylko trochę kierunki jak wejść do środka pomylone, ale można sobie  pospacerować w zaciszu , alejkami parkowymi. Sam mecz to wyraźna przewaga gości, którzy mieli na trybunie grono swoich kibiców, właściwie to chyba byli w większości. Były też trochę jak to w meczu, pretensje do prowadzenia meczu przez sędziego, ale wydaje mi się że był jednakowy dla obu drużyn. Wynik mógł być jeszcze wyższy, ale w końcówce goście zmarnowali naprawdę sporo akcji, jak by tu powiedzieć setek.
                                                                           bilet: brak
                                                                           widzów: 50
podróż tramwajem



















































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz