..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 15 stycznia 2017

stadion Widzewa gotowy

można powiedzieć że Łódź się odbudowuje jeżeli chodzi o piłkę nożną, co prawda oba Kluby występują jeszcze na szczeblu trzeciej ligi, ale to chyba kwestia czasu, kiedy zaczną się znowu liczyć, na krajowym podwórku. Ten sezon należy do ŁKS-u, bo chyba szans awansu nie zaprzepaszczą, ale Widzew również zaczyna powracać na odpowiedni tor. Mają naprawdę ekstra stadion. Ostatnio go odwiedziłem
I można powiedzieć że robi wrażenie, z ciekawostek można zaznaczyć dwie rzeczy, pierwsza to że na stadionie mają areszt dla agresywnych Kibiców :-) ciekawe czy jakiś stadion w Polsce też ma, no i mecze mają rozgrywać na własnym stadionie w sobotę o godz. 19:10, ( rok powstania Klubu) fajna sprawa.








areszt prawie gotowy




1 komentarz:

  1. Witam. Blog wspaniały. Czuć pasję. Życzę dużo zdrowia i wielu wielu meczów.
    U nas na stadionie też jest areszt dla kibiców i czym niestety miałem okazję się przekonać. Kibic Śląska Wrocław

    OdpowiedzUsuń