..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 11 sierpnia 2018

(42) Cukrownik Chybie - BKS STAL

Bielska liga Okręgowa



0:1 PILCH (12')
0:2 BĄK (43')

BKS STAL: CHMIEL - KRZAK (70 min. HUCZEK), KUBICA, KRAWCZYK, TYRNA, GOMÓŁKA, GALA (73 min. MAŃKUS), ADAMUS, KALAMUS (70 min. PĘKALA), BĄK ( 60 min. ŚCIBOR), PILCH.

 No i za nami kolejny debiut w okręgówce, najważniejsze w tym wszystkim to jest wygrana po niezłej grze co bardzo cieszy. Wynik mógł być wyższy, brakło trochę zimnej krwi w sytuacjach podbramkowych. Ale spokojnie, dla Nas najważniejsze są wygrane mecze, a piękna gra sama przyjdzie z upływem czasu. Na meczu obecna spora grupa Kibiców BKS STAL, wspieranych przez Braci z Zagłębia Sosnowiec. Na początku byliśmy niechciani na tym meczu, ale wszystko się dobrze ułożyło. Gospodarze sprzedawali piwko, co było dobrym pomysłem😁 w tak upalny dzień.
bilet: 5 zł
widzów: 300

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz