..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 2 czerwca 2019

(25) Beskid Skoczów - BKS STAL

Bielska liga Okręgowa



0:1 KRAWCZYK (48')
     1:1 Sikora (50')
2:1 Bezeg (85')

BKS STAL: SYC - KRZAK,PIWKOWSKI, KRAWCZYK, HUCZEK, MAŁACZEK, GALA, ADAMUS (94 min. MAŃKUS), TYRNA (74 min. KALAMUS), SZWARC (76 min. MĄKA), PILCH (15 min. ŚCIBOR)

Gdy tylko przyszła informacja że mecz będzie sędziował, sędzia z Zywca można było w ciemno postawić na wygraną gospodarzy. Nie będę tu się na ten temat rozpisywał, bo każdy kto ogląda mecze Polskiej ligi, dobrze wie czego są warci.

 Mecz przegrany co oznacza że za rok znowu widzimy się w lidze okręgowej, już zmienionej, co oznacza kolejne ciekawsze wyjazdy. Dopisali Kibice z Bielska, wsparci Braćmi z Andrychowa i Sosnowca, za co wielkie dzięki. Pomimo porażki kolejny fajny wyjazd zaliczony. Podczas meczu rozmawiałem z Prezesem miejscowego Beskidu, który pogratulował Nam drużyny, bo naprawdę to co dokonał Trener Mirosław oraz jego ekipa na boisku podczas całego sezonu to należy się WIELKI SZACUNEK.
bilet: 5 zł
widzów:



































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz