..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 20 lipca 2019

(31) Góral Istebna - BKS STAL (sparing)

mecz sparingowy



PILCH (17' , 42'), KOROTKOV (88')

 Na taki mecz sparingowy trzeba było pojechać, gdyż nie często gościmy w tamtych rejonach a tak naprawdę to po raz pierwszy byłem na meczu w Istebnej, no i jeszcze grał Nasz BKS STAL. Co prawda mecz nie specjalnie porywał, ale jak na sparing to i tak dobrze. Szkoda że znowu zabrakło skuteczności, bo byłby wysoki wynik ale i tak wynik cieszy. Kolejny raz z dobrej strony pokazali się Nasi juniorzy, a na dodatek Vladimir strzelił bramkę. Stadionik bardzo fajny kameralny, sklep blisko, więc w taką ładną pogodę dla przedstawicieli grupy Old School BKS STAL piwka nie brakło.
















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz