..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 12 września 2020

(17) BKS STAL - LKS Łąka

liga okręgowa grupa V
Bielsko-Biała - Tychy

                                                                         

1:0 KOZIELSKI 20'
2:1 MAJ 50'
3:2 samobójcza 78'

BKS STAL: SYC - KALAMUS, MAŁACZEK (62 min. SMOK), JASTRZĘBSKI, MACIĄŻKA, SZLOSEK, SEKUŁA, MAJ (87 min. SZOBLIK), GALA (76 min. TRACZ), SZWARC (26 min. BORUTKO), KOZIELSKI.

Nie można było tak od początku drugie zwycięstwo z rzędu mamy sześć punktów no i w tabeli wreszcie to lepiej wygląda. Tak jak było do przewidzenia niestety nie był to łatwy mecz co Nasi piłkarze wychodzili na prowadzenie goście po chwili doprowadzali do wyrównania na szczęście gdy sami piłkarze z Łąki strzelili bramkę samobójczą nie doprowadzili do wyrównania.
No a na trybunie było jak zawsze wesoło, był doping gościliśmy Braci z Sosnowca oraz odwiedzili mnie Kibice Stahl Riese no i wreszcie był catering co oznacza piwko na meczu :-) 
widzów:
bilet: karnet















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz