..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 3 października 2020

(21) Saints Łódź - Pionier Baby


A klasa Łódź I
                                                                             
  
   No cóż wiadomo nie od dzisiaj że weekend bez meczu piłki nożnej to taki jakiś nijaki więc korzystając z okazji pobytu w Łodzi wybrałem się na mecz tamtejszej A klas, a dokładniej spotkanie lidera. W meczu siódmej kolejki na obiekcie Chojeńskiego Klubu Sportowego piłkarze Saints podejmowali drużynę beniaminka z pobliskiej miejscowości Baby. Gospodarze to młoda amatorska drużyna założona 2012 roku, zaś goście to o wiele starsza drużyna z datą założenia 9 maja 1951 rok. Mecz rozegrany na nowym boisku ze sztuczną murawą, Kibice w większości gości zasiedli na wzniesieniu gdzie pozostały jeszcze części po ławeczkach ale to zapewne jak jeszcze było stare boisko. Spotkanie nawet ciekawe i już od początku dochodziło do ciekawych akcji z obu stron. Wygrali gospodarze dieki czemu pozostali na pozycji lidera goście zajmują ósme miejsce.
biletów: brak
widzów: 30



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz