..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 21 listopada 2020

(25) Czarni Jaworze - BKS STAL

 liga okręgowa grupa V
 Bielsko-Biała - Tychy


2:1 KOZIELSKI  42' (K)
4:2 MAJ 80'

BKS STAL: SYC - SZOBLIK, KALAMUS (70 min. FRYDEL), JASTRZĘBSKI, MACIĄŻKA, BORUYKO, SEKUŁA, MAJ, GALA, SZLOSEK, KOZIELSKI


  No cóż bardzo ważny mecz przegrywamy i to w słabym stylu i to dość wysoko ale tak naprawdę to już dawno nie widziałem tak frajersko straconych bramek zresztą  na własne życzenie, niestety obrona bardzo słaba zresztą całość słabo no może w porywach niezłe akcje no ale jak się nie wykorzystuje sytuacji z kilku metrów to nie można liczyć na dobry wynik. Co do gospodarzy to wiedzieli o jaką stawkę grają i wygrali , bardzo fajnie kiwali sędziego gdy tylko zauważyli że jest bardzo ale to naprawdę bardzo słaby zresztą liniowi również wystarczyło ze krzyknęli "AŁA" i już był rzut wolny. 

(kozieł - stroński - szczepański) z kolegium sędziowskiego Bielsko - Biała 

Pozostał Nam jeszcze jeden mecz ale nie ma chyba na co liczyć z taką postawą więc może lepiej zaoszczędzić zdrowia i oddać mecz walkowerem bo tak naprawdę tych wpadek kompromitujących może wystarczy.



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz