..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 8 listopada 2020

(24) MRKS II Czechowice-Dziedzice - BKS STAL

liga okręgowa grupa V
   Bielsko-Biała - Tychy
                                                       


0:1 GALA 43'
0:2 JASTRZEBSKI 54'
0:3 SZLOSEK 90+2

BKS STAL: SYC - KALAMUS,  MAŁACZEK, JASTRZĘBSKI, MACIĄŻKA, BORUTKO, SEKUŁA ( 71 min. SMOK), GALA (78 min. FRYDEL), MAJ (86 min. SZOBLIK), SZWARC (80 min. GRABOWSKI), SZLOSEK.

Co to za mecze bez publiczności choć tak naprawdę to na tym poziomie ligowym nigdy stadiony nie były zapełnione, ale teraz ta cisza jest dobijająca, choć z drugiej strony słychać jak się piłkarze zwłaszcza niektórzy odzywają do sędziego :-) 
Sam mecz no cóż słabiutki  ale najważniejsze dla Nas są kolejne trzy punkty w walce ? no właśnie tylko w jakiej walce, ciężko to pisać i zapewne znów ktoś się obrazi ale nie jestem pewien czy zdołamy awansować do finałowej grupy, choć dopóki piłka w grze to wszystko się może zdarzyć. Jedno o czym powinno się jeszcze wspomnieć o tym meczu to uratowane sytuacje przez bramkarza  Naszej drużyny.



































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz