..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 23 października 2021

(38) GLKS Wilkowice - BKS STAL

liga okręgowa grupa V
    Bielsko-Biała - Tychy
           
                                                             
2:1 R.TAŃSKI 30' karny

BKS STAL : JURASZEK - KALAMUS (46 min. MACIĄŻKA), SMOK, DANCIK, JÓSKOW, BORUTKO, MAŁACZEK (75 min. O.TAŃSKI), JURA, MAJ, PACHNY, R.TAŃSKI

od czego by zacząć relacje po takim meczu? Może od tego ze teraz jako Kibice mamy lepiej niż np. w Londynie, tam żeby pojechać na mecz ligowy , pobliski, derbowy to muszą się poruszać metrem i to trochę trwa. A ja proszę trzy przystanki autobusem piwko po drodze i już jestem na meczu wyjazdowym Kochanego BKS STAL
I to już koniec dobrego, bo sam mecz że tylko taki słaby wynik to cud. Na boisku to wygląda tak jakby każdy grał dla siebie nie ma co się rozpisywać z tego już nic nie będzie. Gospodarze dobry mecz, mądrze grali i tak chyba nie do końca chcieli wykorzystywać wszystkich sytuacji.
Spora grupa Kibiców BKS STAL obecna na meczu - BRAWO !!!
Oczywiście było piro, dymy...... doping .... czyli to co najlepsze ze strony trybun.
GRAMY DALEJ !!!!
bilet: 5 zł
      

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz