..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 5 lutego 2022

(5) BKS STAL - Góral Istebna (sparing)

mecz sparingowy
                                                


To chyba był najbardziej wymagający przeciwnik w dotychczasowych rozegranych sparingach które oglądałem, ale jednak wynik nie odzwierciedla tego co było na boisku. Pierwsza połowa pod wyraźną przewaga naszych piłkarzy, którzy rozgrywali bardzo dobre spotkanie tylko niestety te nie wykorzystane sytuacje. Ale wyraźnie widać różnicę gry gdyż każdy strzał czy mocny czy słaby trafiał w bramkę a nie Bóg wie gdzie jak to nieraz wcześniej bywało. Druga połowa bardziej wyrównana, z bardzo dobrej strony pokazali się goście zwłaszcza jak na boisku pokazał się Darek (Trener gości). Szkoda zmarnowanych sytuacji, ale będzie kilka poprawek i gramy dalej. Widać obrany dobry kierunek Trenera i coraz lepszą grę Drużyny. Pogoda trochę pokrzyżowała spotkanie.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz