..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

poniedziałek, 14 marca 2022

(17) ŁKS Łódź - Legionovia Legionowo (siatkówka)

                3 : 1      

( 25:23,  24:26, 25:16, 25:22) 

  Wybrałem się na żywo zobaczyć czołowe zespoły naszej ligi w kobiecej siatkówce, no i niestety ale poziom nie zachwycił. Początek meczu należał do drużyny gości na szczęście pod koniec seta obudziły się gospodynie i wygrały tego seta. W drugim pokaz jak to kobiety zmienne są. Łodzianki wyraźnie prowadziły do momentu gdy zdobyły dwudziesty trzeci punkt i na tym praktycznie skończył się dla nich ten set. Po prostu tak jakby zapomniały na czym polega gra w siatkówkę, straciły przewagę, co prawda zdobyły jeszcze jeden punkt ,ale za to set dla Legionovi. Na szczęście obudziły się z tej śpiączki i kolejne sety już należały do ŁKS-u.
Na trybunach frekwencja nie powalała, ale był za to dobry doping, a nawet podwójny, bo oprócz młyna zasiadający po drugiej stronie starsi kibice biało-czerwono-białych wcale nie byli gorsi w dopingu. Trzeba zaznaczyć również obecność kibiców z Legionowa którzy przy pomocy dwóch bębnów również byli słyszalni.
bilet:20 zł

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz