..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 6 sierpnia 2022

(39) Pionier Pisarzowice - BKS STAL (puchar)

                                                         

1:1 ZIELIŃSKI 32'
1:2 KUŚMIERCZYK 60'

BKS STAL: ABRAM - WALICZEK, DANĆIK, J.MIESZCZAK, WŁODARCZYK (70 min. WIDUCH), ZIELIŃSKI, TYRNA, O.TAŃSKI, MAŁACZEK (81 min. JURA), R.TAŃSKI, KUSMIERCZYK (83 min. ZIÓŁKOWSKI)

Zawsze przecież musi być ten słabszy mecz i miejmy nadzieje ze właśnie ten pucharowy do takich należał. I teraz to już może być tylko lepiej. W bramce zadebiutował nowy zawodnik i można powiedzieć ze poszedł w ślady "Johnnego" gdyż obronił rzut karny. Tak więc może mecz nie był rewelacyjny, ale najważniejsze ze wygrany i czekamy na kolejnego przeciwnika. Tym razem na ławce zabrakło Trenera Pawła, ale dobrze zastąpił go szef sekcji Jarosław, który przecież jeszcze niedawno współpracował z "Kominem" w prowadzeniu drużyny. Oczywiście nie potrzeba wspominać że na meczu byli tylko Old School. A gdzie więcej kibiców? nie mam pojęcia, zapracowani, trudne sprawy, wakacje można wybierać.. Na meczu dostępne piwko.

bilet: 5 zł









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz