..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

piątek, 19 stycznia 2024

(2) BKS STAL - Beskid Andrychów (sparing)

  
mecz sparingowy
                                                                   

    A więc zaczynamy. W poniedziałek pierwszy oficjalny trening a już w piątek pierwszy mecz sparingowy. Miał być w sobotę rano, ale niestety ktoś sobie przeniósł na piątek wieczór. Więc szaleństwo po pracy (264 km) dwie przesiadki żeby zdążyć, bo przecież gra BKS STAL, swój pierwszy mecz sparingowy pod wodzą nowego Trenera.  Tam trzeba być. 
   Goście występują na poziomie czwartej ligi grupa małopolska, są w czołówce bo tak można nazwać zajmowaną piątą pozycję. Jak to na tym etapie przygotowań, składów nie ma co pisać, bo zawsze znajdzie się jakiś zawodnik bez nazwiska inaczej testowany. Najważniejsze jest żeby Trener miał możliwości na boisku podczas takiego meczu, potrenować odpowiednie taktyki, które przygotowywane są na treningach. Ale się rozpisałem jakbym się znał na piłce nożnej, a ja tylko jestem kibicem. W każdym razie zima nie puszcza, ale warunki niezłe do grania. Widać było duże zaangażowanie zawodników na boisku., a co do wyniku to cieszy każda wygrana, ale i porażka nas motywuje do bycia z drużyną na dobre i na złe.


Fajnie ze przyszło trochę kibiców, widać że brakuje tej naszej piłki w wykonaniu piłkarzy BKS-u. z dobrej strony pokazała się grupa Old School, nawet w pewnym momencie było słychać głośne BKS, BKS, BKS. Obecnych było również kilku kibiców z Andrychowa.

Po meczu oczywiście zdjęcie z Nowym Trenerem , którego serdecznie witamy w szeregach Naszego Bialskiego Klubu Sportowego "STAL"





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz