..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

środa, 17 stycznia 2024

(1) KSG Warszawa - BKS STAL (siatkówka)



 
     0 : 3

(12:25, 13:25, 15:25)

CIESIELCZYK , BOROWCZAK , STACHOWICZ , 

ABRAMAJTYS , MAJKOWSKA , SZCZEPAŃSKA-POGODA ,

MAZUR (L)

w ramach III rundy Pucharu Polski zagościły w Warszawie a dokładnie hala OSiR Mokotów, gdzie mecze rozgrywają siatkarki Kaman Sport Group , nazwa taka trochę dziwna, no ale to już takie czasy. Pamiętam gdy rywalizowaliśmy ze stołecznymi klubami w lidze, wtedy o był Polonez, AZS AWF oraz Spójnią Warszawa


Faworyt mógł być tylko jeden i choć puchar rządzi się swoimi prawami, nikt nie spodziewał się innego wyniku niż wygrana Bielszczanek, bądź co bądź czołowego zespołu w naszym Kraju.
Ponieważ pracuje w Łodzi to do Warszawy nie tak daleko (140 km) więc wybrałem się pociągiem na ten mecz pucharowy. Już wcześniej wszystko rozpracowałem, zwłaszcza dojazd z Dworca Centralnego na halę (OSiR Mokotów) no i trasę powrotną gdyż jutro trzeba być od rana w pracy..
I teraz wypada dodać cytat z Killera wypowiedziany przez Siarę 😀
I wpi_ du.
Okazało się że cztery minuty przed przyjazdem pociągu, wyskoczyła na tablicy informacja ODWOŁANY 😡😡😡

Na szczęście usłyszałem rozmowę telefoniczną jednego z równie zaskoczonych pasażerów że wraca po auto.  Już miałam transport do Warszawy.
Godzinę przed meczem byłem już na hali.


No a mecz to ani przez chwilę nasza wygrana nie podlegała dyskusji. Trener poeksperymentowal ze składem, ale dziewczyny i tak stanęły na wysokości zadania. 👏
Co do gospodyń to jest to jeszcze bardzo młody zespół, ale bądź co bądź lider w drugiej lidze.

Godna odnotowania jest godzina wygrania pierwszego seta. 


Hala wypełniona i przez całe spotkanie żywiołowy doping. Rozszalał się również spiker,  nawołując do wspólnego śpiewania całą halę.


Na szczęście pociąg powrotny nie zawalił i już przed północą byłem w mieszkaniu.


Jak zwykle super wyjazd. Gratulacje 🇬🇳 za wygrany mecz 🏐💪













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz