..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 24 lutego 2024

(9) Halowy turniej piłkarski oldbojów im.Marcina Biskupa

  To już drugi turniej halowy, fajna sprawa że w taki sposób upamiętniają pamięć byłego piłkarza. Który również reprezentował barwy klubu BKS STAL. Zresztą na turniej są zaproszone drużyny w których Marcin Biskup, grał podczas swojej kariery. Dawniej w porze zimowej, często oglądałem w telewizji turnieje rozgrywane u naszych zachodnich sąsiadów. Trochę było żal że w Bielsku - Białej nie ma takich. Ale zaczęły się pojawiać, co prawda grają oldboje ale i tak fajnie to się ogląda. Taki turniej to prawie cały dzień, wystarczy że przedstawię że BKS STAL pierwszy mecz gra o godzinie 10:00 a ostatni zaczną o 14:45. Mecze trwają po 15 minut.


Mecze naszych czerwono - żółto - zielonych oldbojów:

1. BTS Rekord - BKS STAL  3:1 (Danćik)

2. BKS STAL - LKS Czaniec 5:1 (Jurasz, Papatanasiu, Dancik(2), Kalamus)

3. BKS STAL - MRKS Czechowice- Dz. 1:1 (Kalamus)

4.BKS STAL - Drzewiarz Jasienica 2:0 (Papatanasiu 2)

5. BKS STAL - BBTS Włókniarz  0:0

6. Czarni Jaworze - BKS STAL  0:3 (Danćik, Jurasz, Kalamus)

SKŁAD BKS STAL: 1. W. Biernat - 23. G. Kalamus - 8. P. Krzysztoporski - 7. J. Danćik - 9. W. Jurasz -  11. K. Papatanasiu - 17. D. Gębala, - 18. M. Genc - 10. T. Duleba

Trener: M. Wołoch

Trochę czasu spędziłem na hali w lesie Cygański, prawie sześć godzin, ale nie nudziłem się oglądając mecze, oczywiście najciekawsze gdy grali czerwono - żółto - zieloni. Miejsce zająłem na balkonie, bo lepsza widoczność no i blisko baru. No ale jak niestety wiadomo nie mogłem skorzystać. Ogólnie to mecze bez  napojów wyskokowych też są ciekawe :-) . Zajęliśmy trzecie miejsce, a więc poprawa o jedną pozycję co do poprzedniego roku no i wskoczyliśmy na pudło. Za rok będzie jeszcze lepiej. Z ciekawostek to trzeba odnotować występ w naszej drużynie Pawła Krzysztoporskiego, a w zespole BBTS Włókniarz obecnego naszego Trenera Arkadiusza.

Dziękujemy zawodnikom BKS STAL za super postawę.














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz