..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 2 października 2011

Kamionek Warszawa-Wicher II Kobyłka






  mecz 6 kolejki B-klasy
Warszawskiej grupy 1
stadion rezerwowy Drukarza ( sztuczna murawa)
widzów:35

Te nazwy wiele nie mówią nawet dla znawców piłkarskich w Polsce………

wybrałem mecz nieznanej mi do tej pory drużyny UKS Kamionek Praga 
Warszawa, zapowiadało się ciekawe spotkanie , jak to określił
jeden z kibiców najsłabszej drużyny z Warszawy


trener gospodarzy wiesza boczną choragiewke, tzn nakłada koszulke
fajne spotkanie i tylko jeden sędzia.....
drużyna gości mobilizuje się mocno...
a jednak gospodarze okazali się lepsi..


na meczu poznałem Radka, to dzieki jego stronie
http://www.kartofliska.pl/index.php postanowiłem załozyć tego blooga...
rzut karny dla gości, jeszcze nic nie zapowiadało porażki faworyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz