..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 23 października 2011

Legia Warszawa - Widzew Łódź





     1:0 Żyro
                                  2:0 Wolski                               

 mecz 11 kolejki T-Mobile 
Ekstraklasy 2011/12
                                widzów: 21 478
mecz który kiedyś zwany klasykiem, niestety teraz drużyna łódzka już nie jest tak mocna,tym razem zasiadłem na "Żylecie" taka promocja. Kibice łódzkiej drużyny na początku meczu odpalili race które następnie zostały rzucone na murawę, doszło również do spięcia z firmą ochraniarską, będzie kara dla Widzewa a już w środę powtórka , tym razem puchar polski..

bilet promocja 1+1=3
cena za dwa bilety a wstęp na trzy


 piłkarze gotowi do meczu 
 kibice Widzewa murawę obrzucili racami, 
czym pokazali słabość stewardów sprawdzających
kibiców przed wejściem na stadion 
 mecz dostarczał emocji, choć przewaga warszawiaków 
była widoczna od początku. no i niestety słaba
postawa składu sędziowskiego
paparazzi na swoim miejscu w gotowości
 niezła frekwencja na stadionie
 w przerwie swój występ miał mistrz świata 
w żonglerce piłką
 "Żyleta" jak zwykle pełna i z głośnym dopingiem
w przerwie niektórzy kibice zagłębili się
w lekturze prasowaej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz