..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 5 listopada 2011

KS Drukarz - UKS Białe Orły (U-15)

Mazowiecka Liga Juniorów


niestety praca wymusiła na mnie pozostanie w stolicy, a w tym samym czasie odbywał się mecz mojego ukochanego BKS-u STAL z Odrą Opole a więc najlepszych drużyn pod względem kibicowskim grających w III lidze opolsko-śląskiej, więc postanowiłem odwiedzić jakieś stadiony miejscowe, lecz nawet tu nie miałem szczęścia, mecz rezerw Drukarza przełożyli na 13:00 więc jedynie udało mi się zobaczyć spotkanie juniorów , po pracy nie zdążyłem na mecz Ursus Warszawa-Broń Radom więc postanowiłem zwiedzić stadion Olimpii Warszawa ( fotki na stronie stadiony) - zapraszam
 juniorzy gotowi do gry, miłe przywitanie drużyn


 kapitanowie drużyn po przywitaniu 
szybko pobiegli do swoich drużyn
 sędzia meczu, choć spóźniony te autobusy :-) 
po okrzykach rodziców zaczął zauważać spalone
 na meczu juniorów zawodowy fotoreporter 
 mecz ciekawy i zacięty, walka o każdy metr murawy....
 specyfika stadionu, piłka często znajduje się
 po za płotem a nawet kiedyś na drzewie
 najwierniejsi kibice na meczu, czyli rodzice 
kibicują swoim pociechom


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz