..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

piątek, 11 listopada 2011

Olimpia Warszawa - Orkan Sochaczew




mecz o mistrzostwo ligi okręgowej Warszawa II, dostarczył sporo ciekawych akcji oraz niezłą frekwencja , była to dobra rozgrzewka przed Marszem Niepodległości a zarazem kolejny ciekawy i zapomniany  dla większości kibiców stadion oraz drużyny z Mazowsza.
widzów: 60
bilet: wstęp wolny


 oj Warszawo, zablokowane ulice spowodowały 
spóźnienie się na mecz
większość kibiców mecz oglądało z bocznej drogi  koło
stadionu, choć biletów nie ma jednak krzesełka na trybunach
odstraszają 
 czujne służby ochrony jak zwykle na posterunku,
oczywiście bardziej interesuje ich mecz, zresztą trybuny i tak były
prawie puste
 mecz oglądałem w towarzystwie syna, który odwiedził
mnie w stolicy
 miejscowi kibice rozgrzewali się w czasie meczu 
mocniejszymi trunkami
 mecz był bardzo ciekawy, nawet dochodziło
do ostrych spięć
 centralne trybuny nie świeciły pustkami
było kilku kibiców i sporo krzewów 
 przy pierwszej bramce, słaba postawa 
bramkarza z Sochaczewa
 sektor gości niestety pusty 
w przerwie oczywiście piwko



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz