..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

środa, 28 grudnia 2011

żegnamy stary a witamy NOWY ROK!!!!

Po długiej nie planowanej przerwie ponownie wróciłem na szlak kibicowskich przeżyć, tym razem żeby lepiej

zapamiętać wyprawy na mecze postanowiłem założyć ten blogger. Od lipca do grudnia zobaczyłem 30 meczy piłkarskich, oczywiście ze względu na prace w stolicy najwięcej meczy drużyn warszawskich i co jest oczywiste na pierwszym planie Legia (12 meczy) puchar europy,puchar polski oraz ligowe ale również zobaczyłem w akcji takie mało znane drużyny dla wielu kibiców piłkarskich jak: Kamionek, Korona, oraz kiedyś pierwszoligową Gwardie, Ursus oraz Drukarz.Byłem również na meczach rozgrywanych na hali:Legia Cup 2011, praska liga halowa gdzie swoje mecze rozgrywa znana drużyna Abstynenci :-), był również kosz oraz hokej stołecznej drużyny,jeden mecz reprezentacji Polski no i oczywiście coś z mojego regionu, LKS Mazańcowice no i oczywiście niestety tylko trzy mecze Mojego BKS-STAL i to tylko na wyjazdach, wypad do Karviny na 2-ligę czeską , a całość zakończyłem w Łodzi gdzie ŁKS podejmował lidera ekstraklasy Śląsk Wrocław.Mam nadzieje że nadchodzący 2012 rok będzie również udany.
    Wszystkim sympatykom , kibicom, fanatykom Szczęśliwego Nowego Roku!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz